15.6.09

Πέρασα από το σπίτι σου και δεν ήταν εκεί. Ούτε κι ε σ ύ. Γνώρισα πάλι κάποιον άλλο με το όνομα και το π ρ ό σ ω π ο σου. Μπέρδεψα τα ονόματα. Συγγνώμη. Μπέρδεψα και τις λ έ ξ ε ι ς. Με έμαθαν πολλές και χάνομαι φορές φορές στο μέτρημα. Αύριο έχω να πάρω ένα δέμα και μεθαύριο να δώσω ένα γράμμα μήπως και επιστρέψει το ψ ά ρ ι μου. Είναι καλοκαίρι και του αρέσει να πλατσουρίζει στη θάλασσα. Δεν ακούει τ ί π ο τ α και με νευριάζει. Έχει τόσο ήλιο. Η κοιλιά μου είναι μαύρη και μου αρέσει που σου αρέσει. Αυτό τον καιρό νομίζω ότι συμπαθώ τα χ ρ ώ μ α τ α κι ας γκρινιάζω με όλα. Χρειάζομαι λίγο χρόνο μόνο για να μη φοβάμαι. Ε σ έ ν α, το ψάρι μου, τα χρώματα, εμένα. Να μη φ ο β ά μ α ι μήπως ξεχάσω να μετράω, μήπως ξεχάσω να αγαπάω, μήπως σταματήσει να είναι καλοκαίρι, μήπως σ τ α μ α τ ή σ ω να φοβάμαι, μήπως το ψάρι δε γυρίσει πίσω.